Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

3D-маркетинг: новий тренд десятиліття. AR | VR | 3D технології для брендів

21:24, 21-05-2023

 23.05.23 в 11:45, ауд.417 - гостьова лекція

Чигиринський Артем, СЕО компанії ADVIN

Артeм Чигиринський — СЕО і співвласник компанії ADVIN, яка займається створенням проектів із використанням імерсивних технологій. Він розкаже нам про 3D-маркетинг – нову екосистему в маркетингу та його інструменти.  А ще — як та для яких цілей слід використовувати VR/AR-інструменти, у чому їхні принципові відмінності, та як це впливає на взаємодію з користувачем. Наскільки ми реально близько/далеко від метавсесвіту та його використання в щоденній взаємодії з користувачем?

Довідково: компанія ADVIN – експерт із створення проектів із використанням імерсивних технологій, займається якими вже 6 років. Місія компанії ADVIN – додавати брендам нестандартний AR / VR контент для того, щоб вони Перемагали. Компанія має професійну студію 3D-моделінгу, мультиплікації та анімації, яка створює сцени для доповненої і віртуальної реальності, забезпечує повний цикл виробництва AR / VR проекту – від ідеї та 3D-продакшена до технічної реалізації. Має 250+ успішних проектів, 1М+ унікальних сканів зображень в AR, 180+ створених і анімованих 3D-моделей, 35+ VR активностей. Клієнтами ADVIN є компанії CocaCola, Toyota, LG, Lenovo, AVON, Tefal, LAKALUT, Syngenta, Світоч, МЕТРО Україна, Konti, МХП та інші.

Запрошуються усі бажаючі!  

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 217